Zveme vás na kurz Umělá inteligence ve vzdělávání

Úterý 16. leden 2024, 15:15

Fakulta zdravotnických věd UP pořádá v pondělí 26. února kurz s názvem Umělá inteligence ve vzdělávání. V průběhu kurzu určeného všem akademickým i neakademickým zaměstnancům FZV UP budou prezentovány vybrané nástroje generativní umělé inteligence a jejich využití v celé řadě aktivit, jako je personalizované učení, asistované čtení, rešerše literatury, tvorba a hodnocení testů, překlady či převod textu do mluveného slova.

Kurz je zaměřený na možnosti generativní umělé inteligence pro různé obory, zejména pak pro vědu, výzkum a vzdělávání.

Přihlásit se můžete ZDE

Účastníci kurzu budou schopni: 
- popsat, co je generativní umělá inteligence, jak funguje a jaké jsou její výhody a nevýhody, 
- používat generativní umělou inteligenci k vytváření a analýze různých typů obsahu a zhodnotit jejich kvalitu a relevanci, 
- aplikovat generativní umělou inteligenci k podpoře personalizovaného učení, asistovaného čtení, rešerše literatury, tvorby a hodnocení testů, překladů, jazykových úprav a hledání inspirace, 
- využívat generativní umělou inteligenci k převodu textu do mluveného slova, automatickému titulkování a překladu videí a tvorbě chytrých chatbotů pro www stránky.

Termín kurzu: 26. 2. 2024 od 14:00
Místo konání kurzu: FZV UPOL, tř. Svobody 8, S8-2.23 
Garant programu: doc. PhDr. René Szotkowski, Ph.D

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)